رتبهبندیهای کیفیت جستجوی الگوریتم گوگل
علاوه بر الگوریتمها و سیستمهای یادگیری ماشین (مانند RankBrain)، گوگل همچنین از ورودیهایی به شکل بازخورد از افراد واقعی استفاده میکند. گوگل هزاران کارمند خارجی را استخدام می کند – رتبه بندی کیفیت جستجو – برای ارزیابی نتایج جستجوی واقعی و رتبه بندی کیفیت صفحات رتبه بندی شده. او نحوه استفاده آنها از داده
علاوه بر الگوریتمها و سیستمهای یادگیری ماشین (مانند RankBrain)، گوگل همچنین از ورودیهایی به شکل بازخورد از افراد واقعی استفاده میکند.
گوگل هزاران کارمند خارجی را استخدام می کند – رتبه بندی کیفیت جستجو – برای ارزیابی نتایج جستجوی واقعی و رتبه بندی کیفیت صفحات رتبه بندی شده.
او نحوه استفاده آنها از داده ها را توضیح می دهد:
توجه به این نکته مهم است که این رتبه بندی مستقیماً بر نحوه رتبه بندی این صفحه یا سایت در جستجو تأثیر نمی گذارد. هیچ کس تصمیم نمی گیرد که هر منبعی «معتبر» یا «موثق» باشد.
در عوض، رتبهبندیها نقطه دادهای هستند که در مجموع به ما کمک میکنند تا میزان عملکرد سیستمهایمان برای ارائه محتوای عالی را اندازهگیری کنیم…
بنابراین ارزیابیکنندگان کیفیت مستقیماً بر نتایج و رتبهبندی تأثیر نمیگذارند، اما دادههای جمعآوریشده از رتبهدهندگان برای بهبود الگوریتم Google استفاده میشوند.
به روز رسانی الگوریتم
به طور کلی میتوانیم بهروزرسانیهای الگوریتم گوگل را به دو دسته تقسیم کنیم:
- به روز رسانی های جزئی
- به روز رسانی های اصلی
گوگل اغلب الگوریتم خود را تغییر می دهد و اغلب منظور ما چندین بار در روز است. اکثر این تغییرات بسیار کوچک هستند و مردم متوجه آنها نمی شوند.
علاوه بر این بهروزرسانیهای کوچک، Google هر سال چند بهروزرسانی الگوریتم اصلی را ارائه میکند. اینها معمولاً سر و صدای زیادی در جامعه سئو ایجاد می کنند و اغلب نام های جذابی به خود می گیرند.
اگر با به روز رسانی الگوریتم گوگل مواجه شدید چه باید کرد؟
- صبور باشید – بیشتر بهروزرسانیهای اصلی برای چند روز منتشر میشوند، بنابراین همیشه خوب است که صبر کنید تا گرد و غبار فروکش کند. عجله در «راهحلهای سریع» میتواند بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر دارد.
- به منابع قابل اعتماد تکیه کنید – به هر «متخصص» فروم با توصیههای «۱۰۰% تأیید شده» که مییابید اعتماد نکنید (بسیاری از آنها وجود دارد). در عوض، منتظر تجزیه و تحلیل کارشناسان و نشریات مورد اعتماد مانند Search Engine Journal یا Moz باشید.
- مطمئن شوید که به یک راه حل نیاز دارید – گاهی اوقات، بهترین کاری که می توانید بعد از اینکه با به روز رسانی algo مواجه شدید انجام دهید این است که هیچ کاری انجام ندهید. بسیاری از بهروزرسانیها پس از چند هفته کمی بهبود مییابند یا برگردانده میشوند، بنابراین مطمئن شوید که مواردی را که نیازی به اصلاح ندارند، اصلاح نکنید.
- بهبود – در آخر، اگر متوجه شدید که مشکلی در وب سایت شما وجود دارد که ممکن است دلیل افت رتبه شما باشد، وقت آن رسیده است که آن را برطرف کنید. یا شاید کل استراتژی سئوی خود را مجدداً در نظر بگیرید تا بیشتر بر کیفیت تمرکز کنید تا کمیت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰