کد خبر : 179975
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 11:48

آمادگی ۱۰۱ پایگاه تزریق واکسن بدون از هیچ محدودیتی در کهگیلویه

آمادگی ۱۰۱ پایگاه تزریق واکسن بدون از هیچ محدودیتی در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: ۱۰۱ پایگاه تزریق واکسن بدون محدودیت در هر ساعت از شبانه‌روز آماده تزریق واکسن هستند. سید منصور تقوی در نشست هماهنگی و مدیریت کرونا در دهدشت، وضعیت فعلی کهگیلویه را زرد عنوان و اظهار کرد: ابتلا و بستری در این مدت کم شده و در

آمادگی ۱۰۱ پایگاه تزریق واکسن بدون از هیچ محدودیتی در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: ۱۰۱ پایگاه تزریق واکسن بدون محدودیت در هر ساعت از شبانه‌روز آماده تزریق واکسن هستند.

سید منصور تقوی در نشست هماهنگی و مدیریت کرونا در دهدشت، وضعیت فعلی کهگیلویه را زرد عنوان و اظهار کرد: ابتلا و بستری در این مدت کم شده و در ۱۲ روز اخیر فوت کرونایی نداشتیم.

وی افزود: همین آمارها باعث شده رعایت پروتکل‌ها کاهش پیدا کند.

تقوی جمعیتی را که باید واکسینه شوند ۱۰۶هزار نفر عنوان و بیان کرد: تاکنون ۹۰هزار و ۵۰۰ نفر دز اول و ۷۸هزار و ۵۰۰ نفر دز دوم و ۱۱هزار نفر دز سوم واکسن را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در بین جمعیت دانش آموزی حدود ۱۳هزار نفر دز اول معادل ۹۳درصد واکسن تزریق شده است، دز دوم بالای ۱۱هزار معادل ۸۰درصد دریافت کردند.

تقوی عنوان کرد: متاسفانه میزان مراجعه برای دز دوم و سوم کند شده و قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: ۱۰۱ پایگاه بدون محدودیت در هر ساعت از شبانه‌روز آماده تزریق واکسن هستند.

به گزارش ایسنا، تقوی از تجمعات در مراسمات، تالارها، بازار، بی‌خیالی ادارات نسبت به تزریق واکسن و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به عنوان زنگ خطر شیوع مجدد کرونا نام برد و خواستار همکاری سایر نهادها در این راستا به جهت مقابله با تجمعات شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح