کد خبر : 208859
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 20:02

اپل آیفون ۱۵ پلاس برای بررسی

اپل آیفون ۱۵ پلاس برای بررسی

به گزارش نیوز آرشیو و به نقل از gsmarena این زمانی از سال است که پیک‌های تحویل در شهر هجوم می‌آورند و سعی می‌کنند آیفون‌های جدید را به تعداد زیادی تحویل دهند. ما قبلاً آیفون ۱۵ پرو مکس خود را دریافت کردیم و حتی بررسی آن را تکمیل کردیم، اما بسته دیگری حاوی آیفون ۱۵

به گزارش نیوز آرشیو و به نقل از gsmarena این زمانی از سال است که پیک‌های تحویل در شهر هجوم می‌آورند و سعی می‌کنند آیفون‌های جدید را به تعداد زیادی تحویل دهند. ما قبلاً آیفون ۱۵ پرو مکس خود را دریافت کردیم و حتی بررسی آن را تکمیل کردیم، اما بسته دیگری حاوی آیفون ۱۵ پلاس نیز دریافت کردیم. بیایید ببینیم این یکی قبل از بررسی کامل آن چه چیزی را روی میز آورده است.

Apple iPhone 15 Plus in for review

 

ما نسخه آبی ۱۵ پلاس را انتخاب کردیم، اما همانطور که می بینید، رنگ واقعاً به حدی پاک شده است که ممکن است به راحتی آن را با سفید اشتباه بگیرید. اپل امسال واقعاً گزینه‌های رنگی آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس را کسل‌کرده و سایه‌های روشن‌تر را بسیار کمتر هیجان‌انگیز نشان می‌دهد. جزیره دوربین در واقع رنگ آبی قابل مشاهده تری نسبت به بقیه قسمت های پشتی دارد.

در اینجا ۱۵ پلاس در کنار آیفون ۱۵ پرو مکس سفید تیتانیوم ما قرار دارد. آیا می توانید نکات آبی ظریف را در ۱۵ Plus ببینید؟

Apple iPhone 15 Plus in for review

اکنون پشتی دارای یک شیشه مات است که یک افزودنی خوب است و باعث می‌شود گوشی راحت‌تر در دست گرفته شود و کمتر مستعد لک شدن باشد. در حالی که پشت آن را پوشش می‌دهیم، باید به سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اشاره کنیم که به طور پیش‌فرض همان تصاویر ۲۴ مگاپیکسلی را درست مانند مدل‌های Pro تولید می‌کند. ما مطمئن خواهیم شد که عملکرد آن را در مقایسه با مدل های ۱۵ Pro و سری ۱۴ سال گذشته نیز بررسی خواهیم کرد.

Apple iPhone 15 Plus in for review

با توجه به جلو، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super Retina XDR OLED مشابه ۱۴ پلاس را داریم، اما این بار با جزیره پویا. صفحه نمایش نیز روشن تر است و می تواند حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت را در فضای باز ایجاد کند. مطمئناً ۱۵ پلاس در مقایسه با آیفون‌های ناچ گذشته، مدرن‌تر به نظر می‌رسد.

Apple iPhone 15 Plus in for review

این گوشی مانند همه آیفون‌ها بسیار شیک به نظر می‌رسد و تراشه اپل A16 Bionic از آیفون‌های پرو سال گذشته مطمئناً آن را برای سال‌های آینده به خوبی اجرا می‌کند. بیایید کانکتور تلفن ۱۵ پلاس را فراموش نکنیم – این رابط Type-C است (آره!) اما همچنان در سرعت USB 2.0 محدود شده است (بو!). اپل کابل USB-C بافته شده خوبی را وارد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح