کد خبر : 208840
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 20:24

جمع آوری ١۶١ معتاد متجاهر از سطح شهر مشهد

جمع آوری ١۶١ معتاد متجاهر از سطح شهر مشهد

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان در این خصوص افزود: در راستای پاسخگویی به خواسته های مردمی، ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری ها پاتوق های معتادان متجاهر را در محدوده صدمتری این کلانشهر پاکسازی کردند. وی اضافه کرد:

جمع آوری ١۶١ معتاد متجاهر  از سطح شهر مشهد

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان در این خصوص افزود: در راستای پاسخگویی به خواسته های مردمی، ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری ها پاتوق های معتادان متجاهر را در محدوده صدمتری این کلانشهر پاکسازی کردند.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۲۳ خرده فروش مواد افیونی، ۱۶۱ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در محدوده «بزرگراه شهید بابانظر، شهیدچراغچی، پلیس راه امام هادی(ع)، محدوده میدان امام حسین(ع) و اسماعیل آباد» مشهد جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: در این عملیات سه کیلو و ۱۰۰ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی، تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف و چهار دستگاه خودروی سواری و هشت دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان تاکید کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح