کد خبر : 208903
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 20:08

طراحی سامسونگ گلکسی A16 5G از طریق رندر فاش شد

طراحی سامسونگ گلکسی A16 5G از طریق رندر فاش شد

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی A16 5G در ماه دسامبر وارد بازار می شود. سامسونگ هنوز چیزی در مورد آن فاش نکرده است، اما رندر منتشر شده توسط Android Headlines نشان می دهد که این گوشی هوشمند چگونه خواهد بود. سامسونگ گلکسی A16 5G دارای یک صفحه نمایش بریدگی است و دارای یک دوربین

Samsung Galaxy A16 5G's design revealed through leaked render

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی A16 5G در ماه دسامبر وارد بازار می شود. سامسونگ هنوز چیزی در مورد آن فاش نکرده است، اما رندر منتشر شده توسط Android Headlines نشان می دهد که این گوشی هوشمند چگونه خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A16 5G دارای یک صفحه نمایش بریدگی است و دارای یک دوربین سه گانه با تراز عمودی در پشت است. این گوشی هوشمند دارای شیار سیم کارت در قاب سمت چپ است و در سمت راست دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور قرار دارد که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می کند.

طراحی سامسونگ گلکسی A16 5G از طریق رندر فاش شد
انتظار می رود سامسونگ گلکسی A16 5G دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت باشد و در Geekbench با دو تراشه مختلف – Dimensity 6300 (SM-A166P) و Exynos 1330 (SM-A166E) مشاهده شد.

با توجه به شایعات منتشر شده در ماه‌های آینده، می‌توانید انتظار داشته باشید که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره Samsung Galaxy A16 5G کسب کنید.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح