کد خبر : 208685
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 21:42

بررسی فیلم مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا

بررسی فیلم مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا

«مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا» نویسنده «متعجب» از نقدهای وحشتناک: «من در نقطه پایینی بودم» و «واقعاً از این بابت غمگین بودم» جف لاونس، فیلم‌نامه‌نویس «مرد مورچه‌ای و زنبور» وظیفه ساخت جاه‌طلبانه‌ترین فیلم «مرد مورچه‌ای» را بر عهده گرفت و شخصیت شرور جدید MCU در اندازه تانوس، کانگ فاتح (جاناتان میجرز) را معرفی کرد. نتایج

«مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا» نویسنده «متعجب» از نقدهای وحشتناک: «من در نقطه پایینی بودم» و «واقعاً از این بابت غمگین بودم»

C:\Users\mohammad\Downloads\1\1.jpg

جف لاونس، فیلم‌نامه‌نویس «مرد مورچه‌ای و زنبور» وظیفه ساخت جاه‌طلبانه‌ترین فیلم «مرد مورچه‌ای» را بر عهده گرفت و شخصیت شرور جدید MCU در اندازه تانوس، کانگ فاتح (جاناتان میجرز) را معرفی کرد. نتایج تا حدودی فاجعه آمیز بوده است. نه تنها «کوانتومانیا» یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ مارول است که ۴۸ درصد آن در Rotten Tomatoes تقریباً با امتیاز کم رکورد «Eternals» ۴۷ درصد برابری می‌کند، بلکه فیلم در گیشه ۶۹ درصد سقوط کرد. آخر هفته دوم، دومین افت بزرگ در تاریخ MCU است.

 

لاونس اخیراً در مورد انتقاد شدید «کوانتومانیا» به دیلی بیست گفت: «راستش را بخواهید، آن نقدها مرا غافلگیر کرد. “من در موقعیت بسیار پایینی قرار داشتم… آن ها نقدهای خوبی نبودند، و من اینطور گفتم: “چی …؟”

 

لاونس افزود: «من واقعاً به آنچه برای جاناتان [مجرز] و میشل فایفر [دانشمند جانت پیم] نوشتم افتخار می کنم. “من فکر کردم چیز خوبی بود، می دانید؟ بنابراین من فقط ناامید بودم و واقعاً از این بابت ناراحت بودم.»

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2.jpg

لاونس پس از اینکه تصمیم گرفت در اکران عمومی «کوانتومانیا» پس از انتشار نقدهای منفی شرکت کند، روحیه بهتری پیدا کرد. فیلمنامه نویس در حالی که تماشاگران به شوخی هایی که او به فیلمنامه اضافه کرده بود می خندیدند گوش می داد.

 

«من می گویم، «لعنتی! نه، [بررسی ها] اشتباه است! من درست می گویم! MODOK عالی است!» او درباره تماشای فیلم در آخر هفته افتتاحیه گفت. من در کل از آن راضی هستم و فکر می کنم این هفته یاد گرفتم که چگونه مشت بزنم. و حالا که فهمیدم خیلی هم بد نیست، می‌توانم به ساختن چیزها ادامه دهم.»

 

«کوانتومنیا» اولین نمایش لاونس در دنیای سینمایی مارول است. او در هالیوود به‌عنوان نویسنده در برنامه «جیمی کیمل لایو» شروع کرد. قبل از اینکه به سریال بزرگسالان سوئیم «ریک و مورتی» بپرد و جایزه امی را برای قسمت چهارم سریال «The Vat of Acid Episode» دریافت کند. لاونس به ورایتی گفت که هدفش از فیلمنامه «کوانتومانیا» «ساخت نوعی فیلم ماجراجویی است که من در بزرگ شدن آن را دوست داشتم».

C:\Users\mohammad\Downloads\1\3.jpg

لاونس گفت: «با پل راد، ما این فرصت را داشتیم که این قهرمان داستان پدر دهه ۹۰ را انجام دهیم، همان طور که رابین ویلیامز در «هوک» یا «جومانجی» احساس می کند. «شما این ابرقهرمان بازیگوش را دارید که اکثر مردم فکر می‌کنند بسیار کم خطر است، و شرایطی که ما داشتیم این بود که اگر او به‌طور تصادفی در یک فیلم «انتقام‌جویان» اساساً خودش و کاملاً خارج از عمقش باشد، چه می‌شود؟ این یک چالش واقعا سرگرم کننده برای مقابله به نظر می رسید.”

 

لاونس به مارول پیوسته و در حال حاضر مشغول ساخت فیلمنامه «انتقام جویان: سلسله کانگ» است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح