کد خبر : 208781
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 15:14

Samsung Galaxy Watch 6: هر آنچه که باید بدانید

Samsung Galaxy Watch 6: هر آنچه که باید بدانید

  گمان می‌رود سامسونگ در حال انجام آخرین نسخه از ساعت هوشمند پرچمدار خود است. در اینجا همه چیزهایی است که ما تاکنون در مورد برنامه ریزی غول کره ای با Samsung Galaxy Watch 6 کشف کرده ایم. سامسونگ گلکسی واچ ۶ چه زمانی عرضه می شود؟ ما هنوز هیچ تاییدی از سوی سامسونگ در

 

گمان می‌رود سامسونگ در حال انجام آخرین نسخه از ساعت هوشمند پرچمدار خود است. در اینجا همه چیزهایی است که ما تاکنون در مورد برنامه ریزی غول کره ای با Samsung Galaxy Watch 6 کشف کرده ایم.

سامسونگ گلکسی واچ ۶ چه زمانی عرضه می شود؟

ما هنوز هیچ تاییدی از سوی سامسونگ در مورد زمان عرضه نسخه بعدی پوشیدنی آن نداشته ایم، اما افشاگران وارد عمل شده اند تا جاهای خالی را پر کنند.

 

SamMobile در ماه آوریل گزارش داد که Watch 6 احتمالاً در رویداد Unpacked در اواخر جولای در کنار Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 عرضه خواهد شد. نشریه کره‌ای Chosun و افشاگر Max Jambor مشخص‌تر هستند و ادعا می‌کنند که سامسونگ در ۲۶ ژوئیه رویدادی را در سئول برگزار می‌کند – و خود سامسونگ تأیید کرده است که عرضه بعدی خود را در سئول برگزار خواهد کرد، هرچند نگفت چه زمانی.

 

این بسیار کمی زودتر از حد انتظار است، اما تقریباً مطابق با برنامه معمول سامسونگ است، که شاهد عرضه مدل‌های اخیر گلکسی واچ در ماه اوت بوده است.

 

  • Samsung Galaxy Watch 5 – آگوست ۲۰۲۲
  • Samsung Galaxy Watch 4 – آگوست ۲۰۲۱
  • Samsung Galaxy Watch 3 – آگوست ۲۰۲۰

 

جالب اینجاست که MySmartPrice گفته است که یک رویداد جداگانه برای بازار ایالات متحده و کانادا در ۱۱ آگوست برگزار خواهد شد. اگر دقیق باشد، این ممکن است به این معنی باشد که رویداد سئول به طور خاص برای بازار کره است و معرفی Watch 6 ممکن است بعداً برای مخاطبان غربی انجام شود.

 

اما ممکن است سامسونگ رویدادهای منطقه ای جداگانه ای را برای حضور رسانه ها و طرفداران برگزار کند.

 

قیمت گلکسی واچ ۶ سامسونگ چقدر خواهد بود؟

همانند تاریخ عرضه، هنوز هیچ خبری از سامسونگ در مورد قیمت بالقوه گلکسی واچ ۶ وجود ندارد. اما ما می‌توانیم نسل‌های قبلی را بررسی کنیم تا سرنخ‌هایی در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشیم ارائه دهیم. 

قیمت‌ها در طول زمان نسبتاً ثابت بوده‌اند، حتی از جمله ضربه‌ای که بسیاری از کشورهای اروپایی در سال گذشته تجربه کردند، بنابراین ما فکر می‌کنیم که این احتمال وجود دارد که انواع ۴۰ میلی‌متری کمتر از ۳۰۰ باشد، در حالی که مدل بزرگ‌تر فقط از این مقیاس‌ها بالاتر رفته است.

 

مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که در سال‌های اخیر کاتالوگ را زیبا کرده‌اند، از جمله Galaxy Watch 4 Classic و Galaxy Watch 5 Pro. اینها معمولاً ویژگی‌ها یا ساختار پیشرفته‌تری دارند، که ممکن است برای کسانی که می‌خواهند ساعت هوشمند نهایی را داشته باشند، جذاب باشد.  

 

هر دوی آن‌ها تقریباً همزمان با مدل‌های اصلی ساعت عرضه شدند، بنابراین احتمالاً امسال نیز شاهد یک مدل حرفه‌ای یا کلاسیک خواهیم بود – و در ادامه نکاتی را خواهید دید که کدام یک را باید انتظار داشته باشید.

 

چه ویژگی های جدیدی را در Samsung Galaxy Watch 6 مشاهده خواهیم کرد؟

ما هیچ تایید رسمی در مورد مشخصات فنی گلکسی واچ ۶ نداشته ایم، اما چند شایعه قبلاً به آنچه ممکن است در ماه آگوست ببینیم اشاره کرده اند.

 

خبر بزرگ امسال بازگشت احتمالی مدل Watch Classic آخرین بار با Galaxy Watch 4 Classic است. این یک طراحی دقیق تر بود که دارای یک ظاهر سنتی ساعت و یک قاب چرخان فیزیکی بود.

 

هنگامی که سری Watch 5 راه اندازی شد، این مدل به نفع یک مدل Pro با هدف فعالیت در فضای باز و دارای ساختار سخت تر، نمایشگر بزرگتر و باتری بزرگ – بدون حاشیه حذف شد. اکنون، حداقل در زمان نگارش این مقاله، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد قاب را بازگرداند، اگرچه مطمئن نیستیم که این مدل نام پرو یا کلاسیک را داشته باشد.

رندرها چیز جدیدی را فراتر از قاب ساعت نشان نمی دهند، به جز اینکه بار دیگر دو دکمه فیزیکی در سمت راست ساعت وجود خواهد داشت و هیچ دکمه ای در سمت چپ آن وجود ندارد.

 

نمایشگر بزرگتر

بسیار خوب، ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما افشاگر فناوری Ice Universe اخیراً در توییتر پست کرده است که واچ ۶ نمایشگر بزرگ‌تری از جمله وضوح بهبود یافته خواهد داشت.

 

اندازه صفحه نمایش فعلی گلکسی واچ ۵ ۱.۴ اینچ است، بنابراین ما از افزایش ۰.۷ اینچی صحبت می کنیم. البته، همه چیز به مقیاس بستگی دارد، و با پنل‌های کوچک ساعت‌های هوشمند، این افزایش‌های کوچک می‌تواند مهم‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید. شما فیلم های پرفروش هالیوود را روی مچ خود تماشا نخواهید کرد، اما پیمایش رابط کاربری ممکن است با فضای کمی اضافی و وضوح بهبود یافته کمی زیباتر باشد.

 

Ice Universe همچنین گزارش داد که ساعت جدید می تواند دارای صفحه نمایش شیشه ای خمیده و حاشیه های باریک باشد که احتمالاً آن را به قلمرو طراحی پیکسل واچ می برد.

 

باتری بزرگتر

سایت فناوری هلندی GalaxyClub گزارش داده است که ظرفیت باتری‌های Watch 6 کمی بزرگتر از مدل‌های قبلی خود خواهد بود. در تصاویر فاش شده، ساعت ۴۰ میلی‌متری از ۲۸۴ میلی‌آمپر ساعت به ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش می‌یابد، در حالی که نوع ۴۴ میلی‌آمپر ساعتی از ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعت به ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعت خواهد رسید. اینکه چگونه این روی مدت زمانی که می‌توانید از ساعت قبل از خاموش شدن آن استفاده کنید تأثیر می‌گذارد هنوز مشخص نیست، اما هر گونه بهبود در طول باتری ساعت‌های هوشمند همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد.

 

پردازنده جدید

طبق گزارشی که توسط SamMobile منتشر شده است، نباید نادیده گرفته شود، بخش پردازنده در حال جلب توجه است. این سایت بیان می‌کند که تراشه اگزینوس W920 که به سری‌های گلکسی واچ ۴ و ۵ مجهز شده است، در گلکسی واچ ۶ به اگزینوس دبلیو ۹۸۰ ارتقا می‌یابد و تا ۱۰ درصد بهبود عملکرد به‌علاوه ویژگی‌های ردیابی سلامت قدرتمندتر را به همراه خواهد داشت.

 

با این حال گزارش دیگری حاکی از آن است که این تراشه Exynos W930 خواهد بود و بر اساس فرآیند ۵ نانومتری ساخته خواهد شد. این نام در پایگاه داده گواهی بلوتوث مشاهده شد، اما جالب است که شماره مدل S5E5515 مشابه W920 قدیمی است. این موضوع منجر به گمانه زنی هایی شده است که تراشه ممکن است نسخه کالیبره شده بهتری از W920 باشد.

 

گواهی FCC این خبر غیرقابل تعجب را تأیید کرده است که حداقل برخی از مدل‌های LTE از ساعت‌های جدید وجود خواهند داشت، هرچند که تقریباً مشخص بود.

 

نرم افزار ردیابی به روز شده

یکی از چیزهایی که می دانیم این است که سامسونگ در حال کار برای بهبود بخش نرم افزاری Watch 6 است و ما می دانیم که به لطف بتای عمومی به روز رسانی One UI 5 Watch که احتمالاً در کنار سخت افزار جدید عرضه می شود، چه انتظاری داریم. .

The Verge تغییرات کلیدی شناخته شده تاکنون را خلاصه کرده است، که شامل بهبود ردیابی خواب با نمره خواب برجسته تر است. مناطق ضربان قلب شخصی شده برای ورزش (بر خلاف موارد استاندارد مبتنی بر سن که اکنون استفاده می شود)؛ گسترش حالت Route Workout برای پوشش دویدن و پیاده روی. و یک حالت SOS به روز شده اضطراری که اکنون می تواند با خدمات اضطراری تماس بگیرد، نه فقط با مخاطب اضطراری از پیش انتخاب شده شما.

 

البته احتمالاً سامسونگ سخت‌افزار ردیابی ساعت‌ها را نیز تغییر خواهد داد، اما خوب است بدانید که قطعاً برخی ارتقاء در راه است، حتی اگر برای دارندگان واچ ۴ و واچ ۵ نیز عرضه شوند.

 

این تمام چیزی است که تا کنون می دانیم. به بررسی مجدد ادامه دهید، زیرا با ظاهر شدن اطلاعات جدید به به روز رسانی این مقاله ادامه می دهیم. در عین حال، حتما راهنمای ما را در مورد بهترین ساعت های هوشمند بررسی کنید تا ببینید Samsung Watch 6 باید بر چه چیزی غلبه کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح