کد خبر : 113484
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 21:09

اعمال اقدامات مرتبط با کتاب‌خوانی به عنوان مجازاتهای جایگزین حبس

اعمال اقدامات مرتبط با کتاب‌خوانی به عنوان مجازاتهای جایگزین حبس

رئیس کل دادگستری استان تهران با صدور بخشنامه‌ای از روسای کلیه واحدهای قضایی خواست تا اقدامات مرتبط با فرهنگ کتاب‌خوانی را به عنوان مجازات‌های جایگزین حبس مدنظر قرار دهند. به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، در پی درخواست معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه مبنی

اعمال اقدامات مرتبط با کتاب‌خوانی به عنوان مجازاتهای جایگزین حبس

رئیس کل دادگستری استان تهران با صدور بخشنامه‌ای از روسای کلیه واحدهای قضایی خواست تا اقدامات مرتبط با فرهنگ کتاب‌خوانی را به عنوان مجازات‌های جایگزین حبس مدنظر قرار دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، در پی درخواست معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه مبنی بر اعمال احکام فرهنگی مرتبط با فرهنگ کتاب‌خوانی به‌عنوان مجازات جایگزین حبس، محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در راستای ارج نهادن به فرهنگ کتاب‌خوانی و بالابردن سطح فرهنگ عمومی، به روسای کلیه واحدهای قضایی دستور داد که با توجه به مفاد فصل نهم قانون مجازات اسلامی، صدور احکام جایگزین حبس مرتبط با اهداف نهاد کتابخوانی مدنظر قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران همزمان با هفته کتاب‌خوانی با صدور بخشنامه‌ای در زمینه همکاری با نهاد کتابخانه‌ها، به اقداماتی از قبیل کمک به تامین منابع مکتوب کتابخانه‌ها، خرید تجهیزات، تعمیر و بازسازی کتابخانه‌های فرسوده با رعایت شرایط مقرر در قانون، به عنوان موارد جایگزین حبس برای محکومان اشاره کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح