کد خبر : 206651
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 دی 1401 - 19:38

به روز رسانی جدید فلوریدا ۲.۰ چیست؟

به روز رسانی جدید فلوریدا ۲.۰ چیست؟

به روز رسانی جدید فلوریدا ۲.۰ برای الگوریتم گوگل به منظور یافتن رتبه بندی یک صفحه وب برای عبارات مختلف جستجو پیاده سازی شده است. همانطور که گفته شد، این نوع به روز رسانی ها اغلب برای رویارویی با مسائل خاصی که موتورهای جستجوگر برتر وب احساس می کنند نتایج جستجو را به گونه ای

به روز رسانی جدید فلوریدا ۲.۰ برای الگوریتم گوگل به منظور یافتن رتبه بندی یک صفحه وب برای عبارات مختلف جستجو پیاده سازی شده است. همانطور که گفته شد، این نوع به روز رسانی ها اغلب برای رویارویی با مسائل خاصی که موتورهای جستجوگر برتر وب احساس می کنند نتایج جستجو را به گونه ای که دوست ندارد یا نمی خواهد تحت تأثیر قرار می دهند، اصلاح می شوند.

 

تا حدودی ممکن است احساس کنید که یک دیکتاتور بر رعایای خود کنترل می کند. آنقدرها هم که به نظر می رسد بد نیست، اما واقعاً باعث ایجاد حس اعتماد و در دسترس بودن اطلاعات صحیح آنلاین می شود. به عنوان مثال، اگر گوگل متوجه شود که سایت‌ها در مقایسه با سایت‌هایی که به نظر آنها کیفیت بالاتری دارند، رتبه‌بندی بهتری دارند، ممکن است آن‌ها را بررسی و تحقیق کند تا فاکتور مشترک را ببیند.

 

بنابراین، شرکت کالیفرنیایی به‌روزرسانی را برای تأکید بیشتر بر متغیر متمایز منتشر می‌کند. هدف اصلی از تغییرات رتبه بندی کمک به جستجوگران در به دست آوردن وب سایت هایی است که بهترین تجربه کاربری (UX) را ارائه می دهند و حتی نیاز آنها به اطلاعات را برآورده می کند.

 

به یک معنا، عالی است زیرا به وب‌سایت‌هایی که در رتبه‌بندی پایین‌تر هستند، اجازه می‌دهد بدانند چه کاری باید انجام شود، به صفحات جستجوی برتر برسند. از آنجایی که این یک موضوع پیچیده است، این مقاله جدید در وبلاگ Coco Solution سعی خواهد کرد تا ایده گسترده ای از این به روز رسانی جدید به شما ارائه دهد.

 

الگوریتم اجرای هوش مصنوعی گوگل فلوریدا ۲.۰

اکثر مردم می دانند که به روز رسانی الگوریتم گوگل کارهای چشمگیری انجام می دهد. نه تنها یک کد رفتاری یکسان در نوع اطلاعات موجود در اینترنت ارائه می‌کند، بلکه بر نیاز به ارزیابی مجدد رویه‌های ضروری و متداول بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) مانند تمرکز بر برخی عوامل (مانند برچسب‌های عنوان) فشار وارد می‌کند. یا عناصر سرفصل).

 

بسیار مهم است که در نظر داشته باشید که گوگل بسیار فراتر از این عوامل برای جستجوهای جستجو است. ارزش این را دارد که چگونه قصد نویسنده صفحه با هدف جستجوگر در ایجاد یک پرس و جو خاص مرتبط است.

 

از یک طرف، این بدان معنی است که وب سایت های تجارت الکترونیک یا خرید باید اصطلاحاتی مانند مقایسه، خرید یا خرید را در میان دیگران درج کنند. از سوی دیگر، صفحات اطلاعاتی چنین شرایط خرید یا فروش را نخواهند داشت.

 

Google Update Florida 2.0

در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ بود که گوگل آخرین به روز رسانی الگوریتم خود را اعلام کرد. بلافاصله پس از راه‌اندازی، بسیاری از وب‌سایت‌ها تغییرات مهمی را در رتبه‌بندی کلمات کلیدی خود تجربه کردند و برخی بودند که حتی یک هفته قبل از اعلام به‌روزرسانی، تأثیر آن را دیدند. اکنون با توجه به به‌روزرسانی الگوریتم Google که از نظر تعداد دفعات دریافت اطلاع‌رسانی متفاوت است، به‌روزرسانی فلوریدا ۲ یکی از مواردی است که بازاریابان واقعاً باید به آن توجه جدی داشته باشند.

آپدیت جدید گوگل چه تاثیری دارد؟

هر ساله گوگل به روز رسانی های مختلف رتبه بندی گسترده ای را در الگوریتم خود اعلام می کند. بدیهی است که اینها باعث ایجاد تأثیر گسترده می شود. اما این به‌روزرسانی الگوریتم احتمالاً بزرگ‌ترین به‌روزرسانی است که توسط گوگل در سال‌های اخیر ساخته شده است.

 

نکته مهم این است که به‌روزرسانی جدید فلوریدا بخش عمودی یا خاص را هدف قرار نمی‌دهد. بنابراین، همه افراد جامعه جستجو باید توجه بیشتری داشته باشند تا درک بهتری از تغییراتی که گوگل در مورد این الگوریتم جستجو ایجاد کرده است داشته باشند. اینها تغییراتی است که تاکنون دیده شده است:

  • تغییر در رتبه بندی کلمات کلیدی کوتاه مدت
  • کیفیت بک لینک که عامل اصلی است.
  • تعداد زیادی تنظیمات در نحوه تفسیر جستجوهای جستجوی داده شده توسط Google.
  • تأثیری در سراسر جهان که مختص منطقه یا به روز رسانی آن نخواهد بود.
  • شواهدی وجود دارد که نشان دهنده افزایش ترافیک برای صاحبان وب سایت هایی است که به محتوای با کیفیت و سرعت صفحه اهمیت می دهند.
  • تغییرات بی رویه در رتبه بندی و ترافیک وب سایت، به خصوص در مواردی که وب سایت های خاصی پس از وقوع به روز رسانی، ترافیک صفر را گزارش کرده اند.

 

چرا به روز رسانی را فلوریدا ۲.۰ نامگذاری کنید؟

 

اولین به روز رسانی فلوریدا در سال ۲۰۰۳ اتفاق افتاد. نام آن از کنفرانس PubCon که در آن زمان در فلوریدا در حال برگزاری بود آمده است. عجیب است که این به روز رسانی جدید پس از یک PubCon دیگر در فلوریدا اتفاق افتاد.

 

با توجه به هر به روز رسانی الگوریتم گوگل، وب سایت ها در رتبه بندی خود کاهش یا افزایش خواهند داشت. به خاطر داشته باشید که هیچ راه حل سریع تری برای صفحات وب و وب سایت هایی که نتایج منفی از به روز رسانی Google را تجربه می کنند وجود ندارد.

 

مهم است که از اشتباه اصلاح تهاجمی جنبه‌های مربوط به یک وب‌سایت بدون داشتن درک خوبی از تأثیر گسترده‌تری که این تغییرات خواهد داشت، اجتناب کنید.

 

گاهی اوقات زمانی که این به‌روزرسانی یا هر به‌روزرسانی دیگر گوگل تأثیر منفی می‌گذارد، بهترین کار این است که همچنان بر نمایش محتوای عالی تمرکز کنید، زیرا این همان کاری است که پادشاه موتورهای جستجو برای جستجوی پاداش انجام می‌دهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح