کد خبر : 208642
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 22:05

بیش از سه هزار کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس قزوین کشف شد

بیش از سه هزار کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس قزوین کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر هم در سال جاری ۳ هزار و ۲۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۲۵ خودرو و موتور سیکلت هم توقیف شده‌ اند.   سردار علی ابراهیمی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: مقابله با سارقان حرفه‌ای در استان

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر هم در سال جاری ۳ هزار و ۲۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۲۵ خودرو و موتور سیکلت هم توقیف شده‌ اند.

بیش از سه هزار کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس قزوین کشف شد

  سردار علی ابراهیمی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: مقابله با سارقان حرفه‌ای در استان کلید خورده و ۱۱۲ سارق حرفه‌ای دستگیر شده‌اند که میزان اموال به سرقت رفته توسط آن‌ها ۴۰ میلیارد تومان بود.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در سال جاری در مجموع ۲۱ هزار و ۴۸۵ متهم دستگیر شده‌اند که ۷ هزار و ۶۰۲ نفر از آن‌ها سارق بودند.

وی عنوان کرد: جمع آوری معتادان متجاهر هم از جمله مواردی است که بر روی آن تاکید داریم و در این راستا در سال جاری ۳ هزار و ۴۸۸ معتاد متجاهر جمع آوری شده‌اند.

مقام عالی انتظامی در استان قزوین ادامه داد:  در راستای ارتقای امنیت اجتماعی هم ۲ هزار و ۱۵۴ طرح در محلات مختلف استان اجرا شد.

ابراهیمی گفت: تصادفات جاده‌ای استان ۵۹ درصد، تصادفات جرحی ۴۲ درصد و تصادفات فوتی ۱۲ درصد افزایش یافته، همچنین اعمال قانون خودروهای دارای تخلف حادثه خیز هم ۱۳ درصد افزایش یافته و درمجموع ۴ هزار و ۴۴۵ خودرو به پارکینگ منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به کشف مواد محترقه در استان گفت: تاکنون ۲۵۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۵۷۸ کیلوگرم اکلیل سرنگ کشف شده و ۱۵ نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.

وی اظهار کرد: در سال جاری ۸۴۸ هزار و ۳۲۲ تماس تلفنی با ۱۱۰ صورت گرفته و میزان مراجعه به پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها هم ۲۰۱ هزار و ۷۴۸ مورد بوده است.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح