کد خبر : 72176
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 12:13

تجمع ۱۳ آبان در شهرهای خراسان‌شمالی آغاز شد

تجمع ۱۳ آبان در شهرهای خراسان‌شمالی آغاز شد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آغاز تجمع ۱۳ آبان در بیش از ۲۴ نقطه از شهرها و مراکز بخش های استان خبر داد. حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در حاشیه این مراسم، با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۲۴ نقطه از شهرهای استان برای برگزاری تجمعات ۱۳ آبان مشخص شده است،

تجمع ۱۳ آبان در شهرهای خراسان‌شمالی آغاز شد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آغاز تجمع ۱۳ آبان در بیش از ۲۴ نقطه از شهرها و مراکز بخش های استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در حاشیه این مراسم، با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۲۴ نقطه از شهرهای استان برای برگزاری تجمعات ۱۳ آبان مشخص شده است، افزود: به طور هماهنگ تجمعات استان در ساعت ۱۰ صبح آغاز شده است.
وی با اشاره به مکان تجمع امروز مرکز استان در میدان شهید و سایر شهرهای استان، اضافه کرد: به صورت همزمان، تجمعِ شیروان در میدان انقلاب و تجمعِ اسفراین نیز در میدان امام خمینی(ره) آغاز شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در این تجمع مردم به منظور برائت از استکبار جهانی و محکوم کردم جنایات رژیم صهیونیستی، شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر می‌دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح