کد خبر : 82615
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 2:03

خانه تخصصی بسکتبال و والیبال در اردبیل راه اندازی می شود

خانه تخصصی بسکتبال و والیبال در اردبیل راه اندازی می شود

ایسنا/اردبیل مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از راه اندازی خانه تخصصی بسکتبال و والیبال در سالن ۱۷ شهریور اردبیل خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر سجاد انوشیروانی ۱۶ تیرماه  در بازدید از سالن ۱۷ شهریور شهرستان اردبیل از بازسازی و بهسازی این سالن ورزشی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سالن ۱۷ شهریور


خانه تخصصی بسکتبال و والیبال  در اردبیل راه اندازی می شود

ایسنا/اردبیل مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از راه اندازی خانه تخصصی بسکتبال و والیبال در سالن ۱۷ شهریور اردبیل خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سجاد انوشیروانی ۱۶ تیرماه  در بازدید از سالن ۱۷ شهریور شهرستان اردبیل از بازسازی و بهسازی این سالن ورزشی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سالن ۱۷ شهریور از اهمیت خاصی برای شهرستان اردبیل برخوردار هست با هماهنگی های انجام گرفته و طبق تفاهم نامه با هیات بسکتبال استان اردبیل این هیات با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال جهت باز سازی و بهسازی این سالن اقدام خواهد کرد.
وی افزود: طبق تفاهمی که انجام گرفت مقرر شد که این سالن ورزشی توسط مجری طرح بازسازی و بهسازی به تجهیزاتی اعم از سیستم روشنایی، کف پوش، نمای داخلی سالن، سقف، سیم کشی و سیستم تابلو،جایگاه تماشاگران و رنگ آمیزی مجهز شود.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل اردبیل افزود: بعد از بازسازی و بهسازی این سالن ورزشی با عنوان خانه تخصصی والیبال و بسکتبال استان اردبیل در اختیار ورزش و جوانان استان اردبیل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح