کد خبر : 78365
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 21:30

«دادرس» به شهروندان آگاهی حقوقی می دهد

«دادرس» به شهروندان آگاهی حقوقی می دهد

«دادرس» عنوان یکی از تولیدات جدید شبکه دو سیما در حوزه امور حقوقی و قوانین شهروندی است که از فردا پخش خود را آغاز می کند. به گزارش ایسنا، «دادرس»، از  فردا (۱۳ تیرماه) ساعت ۱۴ و ۴۵ در جدول پخش برنامه های شبکه دو سیما قرار می گیرد. در هر قسمت از برنامه «دادرس»

«دادرس» به شهروندان آگاهی حقوقی می دهد

«دادرس» عنوان یکی از تولیدات جدید شبکه دو سیما در حوزه امور حقوقی و قوانین شهروندی است که از فردا پخش خود را آغاز می کند.

به گزارش ایسنا، «دادرس»، از  فردا (۱۳ تیرماه) ساعت ۱۴ و ۴۵ در جدول پخش برنامه های شبکه دو سیما قرار می گیرد.

در هر قسمت از برنامه «دادرس» آگاهی های لازم پیرامون قوانین مورد نیاز اشخاص در جامعه شهری از جمله چک و سفته، مهریه و قوانین طلاق، دادگاه به زبان ساده، تفاوت وکیل مدنی و دادگستری، فحاشی و هتک حرمت، سامانه ثنا، کلاهبرداری، آپارتمان نشینی و … ارائه می شود.

جلوگیری از اشتباهات در مسیر تشکیل پرونده، عدم اتلاف وقت و ارائه راهکارهای قانونی در زمینه مسائل مختلف از جمله اهداف این برنامه علاوه بر آگاهی بخشی در حوزه قوانین و حقوق شهروندی، عنوان شده است.

«دادرس» شامل بخش کارشناسی با حضور افرادی در حوزه امور حقوقی، موشن گرافی های مرتبط با موضوع هر قسمت، گزارش مردمی و یک نمایش آرشیوی خواهد بود.

این برنامه کاری است از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی مسعود تمدنی که در ۲۶ قسمت یکشنبه ها و دوشنبه ها از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح