کد خبر : 204055
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 - 19:12

دانلود زیرنویس فیلم Miracle: Letters to the President 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Miracle: Letters to the President 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Miracle: Letters to the President 2021 زیرنویس فیلم کره‌ای معجزه: نامه‌هایی به رئیس‌جمهور محصول ۲۰۲۱ کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی لی جانگ هون برای Blossom Pictures است. این فیلم با بازی پارک جونگ مین، لی سونگ مین، ایم یون آه و لی سو کیونگ بر اساس داستان واقعی یک نابغه ریاضی

دانلود زیرنویس فیلم Miracle: Letters to the President 2021 زیرنویس فیلم کره‌ای معجزه: نامه‌هایی به رئیس‌جمهور محصول ۲۰۲۱ کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی لی جانگ هون برای Blossom Pictures است. این فیلم با بازی پارک جونگ مین، لی سونگ مین، ایم یون آه و لی سو کیونگ بر اساس داستان واقعی یک نابغه ریاضی دبیرستانی جون کیونگ ساخته شده است. داستان فیلم در دهه ۱۹۸۰ در یک شهرستان دورافتاده در استان گیونگ سانگ شمالی می گذرد و داستان تاسیس یک ایستگاه قطار ساده و خصوصی را روایت می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Miracle: Letters to the President 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Miracle: Letters to the President 2021 این فیلم تخیلی بر اساس داستان واقعی خانواده ای در دهه ۱۹۸۰ است که در منطقه ای دورافتاده بدون جاده در استان گیونگ سانگ شمالی زندگی می کنند.

دانلود زیرنویس فیلم معجزه: نامه‌هایی به رئیس‌جمهور ۲۰۲۱ ته یون، یک مهندس، هدف زندگی خود راه اندازی یک ایستگاه قطار در روستای خود است که دارای ریل است اما ایستگاه ندارد. پسرش جون گیونگ یک اعجوبه ریاضی دبیرستان است. او با دوست دخترش Ra-hee، خواهر بزرگترش Bo-gyeong و ساکنان دهکده کار می کند تا در سال ۱۹۸۸ یک ایستگاه قطار کوچک که مالکیت خصوصی و اولین در نوع خود است ایجاد کنند.

زیرنویس فیلم Miracle: Letters to the President 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس Miracle: Letters to the President 2021 در ۹ ژوئن ۲۰۲۰، گزارش شد که پارک جونگ مین، ایم یون آه و لی سونگ مین در حال بررسی پیشنهاد حضور مثبت در فیلم هستند. در ۲۵ آگوست ۲۰۲۰، بازیگران تایید شدند.

عکاسی اصلی در ۲ آگوست ۲۰۲۰ آغاز شد محل فیلمبرداری استان گانگوون، کره جنوبی بود. این فیلم در سال ۱۹۸۸ فیلمبرداری شد و در یک مجموعه باز فیلمبرداری شد و در اطراف Yucheon-ri، Jeongseon، و مکان های مختلف دیگر در استان مانند خانه ای در Nakcheon-ri، مدرسه شعبه Dogye Dongdeok در Samcheok، High1 Chuchu Park، Wonju Ganhyeon فیلمبرداری شد. سایت توریستی و دوچرخه راه آهن Wonju.

زیرنویس Miracle: Letters to the President 2021 - بلو سابتایتل

Lotte Entertainment یک کلیپ ویدیویی ویژه و نامه های دست نویس پارک جونگ مین و ایم یون آه را برای تبلیغ فیلم منتشر کرد. برای اولین بار در ژوئن ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود اما انتشار به تعویق افتاد. در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ مصادف با جشنواره Chuseok به نمایش درآمد.

زیرنویس فیلم معجزه: نامه‌هایی به رئیس‌جمهور ۲۰۲۱ این فیلم همچنین در اولین جشنواره بین المللی فیلم اولسان در ۱۹ دسامبر ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. همچنین در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم خاور دور که از ۲۲ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ برگزار شد، برگزیده شد و برنده جایزه توت طلایی شد.

زیرنویس فیلم معجزه: نامه‌هایی به رئیس‌جمهور 2021 - بلو سابتایتل

زیرنویس معجزه: نامه‌هایی به رئیس‌جمهور ۲۰۲۱ این فیلم در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ در ۱۱۹۸ پرده اکران شد. طبق شبکه کامپیوتری یکپارچه شورای فیلم کره (Kofic)، این فیلم در آخر هفته افتتاحیه رتبه سوم را در گیشه کره ای دارد.

از ۱۱ دسامبر ۲۰۲۱، در بین تمام فیلم های کره ای اکران شده در سال ۲۰۲۱، با فروش ۵.۶۱ میلیون دلار آمریکا و ۷۱۵،۶۰۸ پذیرش، در جایگاه هشتم قرار دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح