کد خبر : 90820
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 21:03

«روشنایی در اوت» ویلیام فاکنر با ترجمه صالح حسینی منتشر شد

«روشنایی در اوت» ویلیام فاکنر با ترجمه صالح حسینی منتشر شد

ایسنا/خوزستان رمان «روشنایی در اوت» نوشته ویلیام فاکنر، داستان‌نویس آمریکایی، با ترجمه دکتر صالح حسینی در انتشارات نیلوفر چاپ و منتشر شد. به گزارش ایسنا، این رمان تراژدی تمام عیاری در برابر مقاومتی امیدوارانه در مواجهه با مرگ را به تصویر می‌کشد و برخی از به‌یاد ماندنی‌ترین شخصیت‌های ویلیام فاکنر را به مخاطبان معرفی می‌کند. دختری

«روشنایی در اوت» ویلیام فاکنر با ترجمه صالح حسینی منتشر شد

ایسنا/خوزستان رمان «روشنایی در اوت» نوشته ویلیام فاکنر، داستان‌نویس آمریکایی، با ترجمه دکتر صالح حسینی در انتشارات نیلوفر چاپ و منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این رمان تراژدی تمام عیاری در برابر مقاومتی امیدوارانه در مواجهه با مرگ را به تصویر می‌کشد و برخی از به‌یاد ماندنی‌ترین شخصیت‌های ویلیام فاکنر را به مخاطبان معرفی می‌کند.

دختری روراست و نترس به نام لنا گرو که به دنبال پدر بچه به دنیا نیامده‌اش می‌گردد، کشیشی به نام گیل هایتاور که تنها و منزوی شده و رویای پیروزی در منازعه را در سر می‌پروراند و در نهایت خانه‌به‌دوشی مستأصل و اسرارآمیز به نام جو کریسمس.

«روشنایی در اوت» با به تصویر کشیدن میراث دو رویداد تاریخی مهم در آمریکا مانند سفری مسحورکننده به دل کابوسی از مشکلات نژادی، دینی و اجتماعی است و مخاطب را در داستان کم‌نظیر خود غرق می‌کند.

این رمان در ۵۶۰ صفحه و با قیمت ۱۲۵ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان و دوستداران آثار ویلیام فاکنر قرار گرفته است.

کتاب حاضر با همین نام به‌ قلم عبدالحسین شریفیان و با نام «روشنایی در ماه اوت» با ترجمه مهرگان مهرداد پیشتر به فارسی برگردانده شده است.

چندی پیش نیز رمان «کتاب سیاه» نوشته اورهان پاموک با ترجمه صالح حسینی در انتشارات ناهید چاپ و منتشر شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح