کد خبر : 95240
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 1:12

زمین‌گیر شدن سارقان زورگیر در خرم‌آباد

زمین‌گیر شدن سارقان زورگیر در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح زورگیر و کشف ۲۹ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد خبر داد. سردار یحیی الهی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سارقان، مأموران پلیس آگاهی استان پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی اعضای باند ۵ نفره سارقان مسلح زوگیر در خرم‌آباد شدند.

زمین‌گیر شدن سارقان زورگیر در خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح زورگیر و کشف ۲۹ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سارقان، مأموران پلیس آگاهی استان پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی اعضای باند ۵ نفره سارقان مسلح زوگیر در خرم‌آباد شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه ۵ نفر اعضای این باند مسلح و زورگیر را در اطراف خرم‌آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان سوژه‌های خود را در زمان و مکان‌های مختلف از جمله، تاریکی شب، بی‌راهه‌ها، مکان‌های خلوت، محورهای فرعی و روستایی و غیره انتخاب و با استفاده از سلاح گرم اموال آنان را سرقت می‌کردند.

سردار الهی اضافه کرد: سارقان تاکنون به ۲۹ فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌اند و مقادیر زیادی اموال مسروقه و سلاح و مهمات از آنان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه مال‌باختگان شناسایی و اموال کشف شده به آنان تحویل شده است، بیان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با افراد زورگیر و اراذل‌واوباش خط قرمز پلیس است، به هم استانی‌ها توصیه کرد ضمن حفاظت از اموال خود و توجه جدی به توصیه‌های پلیسی، هرگونه موارد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح