کد خبر : 130034
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 3:00

سفر فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا به لبنان

سفر فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا به لبنان

فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در سفرش به بیروت و دیدار با نمایندگان ارشد این کشور بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات در لبنان تاکید کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، سفارت آمریکا در لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ژنرال کنت مک کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در ۱۵

سفر فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا به لبنان

فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در سفرش به بیروت و دیدار با نمایندگان ارشد این کشور بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات در لبنان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، سفارت آمریکا در لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ژنرال کنت مک کنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در ۱۵ مارس ۲۰۲۱ سفری به لبنان داشت و با نمایندگان ارشد ارتش لبنان از جمله ژوزف عون، فرمانده ارتش لبنان دیدار و مجدداً بر اهمیت حفظ امنیت لبنان و ثبات و حاکمیت این کشور تاکید کرد.

مک کنزی بر اهمیت شراکت مستحکم میان آمریکا و ارتش لبنان تاکید کرد؛ به ویژه که لبنان با چالش‌های اقتصادی بزرگی مواجه است.

وی عنوان داشت که این سفر “نمونه‌ای بارز برای تاکید بر اهمیت اطمینان و احترام است.”

مک کنزی تصریح کرد: “روابط ما با ارتش لبنان بر مبنای تمایل متبادل در تحقق امنیت و ثبات منطقه و توانایی ما جهت تحقق منافع جمعی است.”

در این سفر مک کنزی را مسئولان و افسرانی از فرماندهی مرکزی آمریکا و نیز دوروتی شیا، سفیر آمریکا در لبنان و رابرت ماین، وابسته نظامی آمریکا همراهی کردند.

مک کنزی طی این سفر همچنین نشست‌هایی را در سفارت آمریکا برگزار کرد و از ایستگاه‌های پمپاژ آب و نیروی خورشیدی که از جانب آژانس آمریکایی توسعه بین المللی، حمایت مالی می‌شود بازدید کرد. وی از هنگ سوم مرزهای زمینی و تعدادی از تاسیسات نظامی بازدید کرد تا از عملیات ارتش لبنان اطلاع یابد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح