کد خبر : 208703
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 2:00

قانون مدیریت واحد و یکپارچه شهری یکی از مسائل روز مجلس است

قانون مدیریت واحد و یکپارچه شهری یکی از مسائل روز مجلس است

به گزارش ایلنا، جعفر قادری در آیین اختتامیه شصت‌وهفتمین مجمع مشورتی رؤسای شورای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با اشاره به اهمیت تعامل میان اعضای دو پارلمان ملی و محلی در توسعه کشور با اظهار کرد: قانون مدیریت  مدیریت واحد و یکپارچه شهری به عنوان یکی از مسائل روز در مجلس مطرح بوده و

قانون مدیریت  واحد و یکپارچه شهری  یکی از مسائل روز  مجلس است

به گزارش ایلنا، جعفر قادری در آیین اختتامیه شصت‌وهفتمین مجمع مشورتی رؤسای شورای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با اشاره به اهمیت تعامل میان اعضای دو پارلمان ملی و محلی در توسعه کشور با اظهار کرد: قانون مدیریت  مدیریت واحد و یکپارچه شهری به عنوان یکی از مسائل روز در مجلس مطرح بوده و فرصت مناسبی است که می‌توان در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

او با اشاره به طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری نیز گفت: این مبحث را با هدف کمک به مدیریت شهری در مجلس شورای اسلامی دنبال کردیم.

نماینده  شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس  با اشاره به بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها بیان کرد: تشکیل کمیته حمایت از شهرداری‌ها و مشارکت در پروژه‌های بزرگ نیز در مجلس دنبال می‌شود.

قادری گفت: قانون درآمدهای پایدار نیز به‌عنوان یکی از طرح‌های کلیدی در حوزه مدیریت شهری تصویب شد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح