کد خبر : 188687
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 12:00

نویسنده و محقق پیشکسوت لرستانی درگذشت

نویسنده و محقق پیشکسوت لرستانی درگذشت

ایسنا/لرستان اسحاق عیدی، نویسنده و پژوهشگر لرستانی در سن ۸۰ سالگی به دیدار حق شتافت. استاد اسحاق عیدی محقق، پژوهشگر و نویسنده پیشکسوت لرستانی که به علت بیماری در بیمارستان شریعتی تهران بستری بود، در سن ۸۰ سالگی به دیدار حق شتافت. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی درگذشت این نویسنده لرستانی را تسلیت

نویسنده و محقق پیشکسوت لرستانی درگذشت

ایسنا/لرستان اسحاق عیدی، نویسنده و پژوهشگر لرستانی در سن ۸۰ سالگی به دیدار حق شتافت.

استاد اسحاق عیدی محقق، پژوهشگر و نویسنده پیشکسوت لرستانی که به علت بیماری در بیمارستان شریعتی تهران بستری بود، در سن ۸۰ سالگی به دیدار حق شتافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی درگذشت این نویسنده لرستانی را تسلیت گفت.

در پیام احمد حسین فتایی آمده است: لرستان از دیرباز تاکنون مردان و زنان بزرگی را به عرصه فرهنگ و هنر کشور معرفی نموده که هر یک سندی روشن بر پیشینه غنی مردمان این استان فرهنگ پرور و هنر دوست بوده‌اند.

بی‌شک استاد فقید، زنده یاد «اسحاق عیدی» یکی از نامداران فرهنگ و هنر لرستان و یکی فرزندان نیک نهاد این دیار است که طی سال‌ها ممارست و تلاش، آثاری ماندگار را از خود به یادگار نهاده تا لرستان عزیز با نام بزرگانی همچون ایشان بر تارک فرهنگ و هنر ایران بدرخشد.

وی از مدیران خدوم فرهنگ لرستان بودند که خدمات شایانی برای توسعه لرستان انجام داده و امروز که در میان ما نیست، نام بزرگش در شناسنامه زرین فرهنگ و هنر لرستان و در یادها و خاطره‌ها به نیکی ثبت خواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده محترم، بستگان ایشان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان، برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی مسئلت میکنم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح