کد خبر : 208884
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 12:11

همه فیلم‌های جدیدی که این هفته پخش می‌شوند: «آکوامن ۲»، «ماموریت غیرممکن ۷» و موارد دیگر

همه فیلم‌های جدیدی که این هفته پخش می‌شوند: «آکوامن ۲»، «ماموریت غیرممکن ۷» و موارد دیگر

  به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده از Aquaman and the Lost Kingdom تا Mission: Impossible – Dead Reckoning، دسته ای هیجان انگیز از عناوین از این هفته می توانند بر روی پلتفرم های مختلف پخش شوند. از نسخه های اخیر کریسمس مانند مهاجرت و فراری، تا آخرین افسانه انیمیشن دیزنی Wish،

 

به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده از Aquaman and the Lost Kingdom تا Mission: Impossible – Dead Reckoning، دسته ای هیجان انگیز از عناوین از این هفته می توانند بر روی پلتفرم های مختلف پخش شوند. از نسخه های اخیر کریسمس مانند مهاجرت و فراری، تا آخرین افسانه انیمیشن دیزنی Wish، و فیلم ترسناک هیجان انگیز Night Swim. می‌توانید فهرست زیر را بررسی کنید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید چه چیزی را در این هفته پخش می‌کنید.

“آکوامن و پادشاهی گمشده”

تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ ژانویه

فیلم میلیارد دلاری آکوامن جیمز وان در نهایت عاقبت خود را با Aquaman and the Lost Kingdom دریافت کرد که عنوان آخرین فیلم DCEU را نیز دارد، قبل از راه‌اندازی مجدد جیمز گان و پیتر سافران. در ادامه، آتلانتیس مورد حمله دشمن اصلی آرتور کاری (جیسون موموآ)، مانتا سیاه (یحیی عبدالمتین دوم) قرار می گیرد که مصنوع قدرتمندی به نام سه گانه سیاه را در دست دارد. با گزینه‌های محدود، آرتور برادر ناتنی و رقیب سابق خود، اورم (پاتریک ویلسون) را از زندان بیرون می‌کشد و به دنبال نجات آتلانتیس از نابودی کامل می‌شود. وان به همراه بازیگران بازگشته موموآ، ویلسون، عبدالمتین، امبر هرد در نقش مرا، رندال پارک در نقش دکتر استفان شین، دولف لوندگرن در نقش نرئوس، تموئرا موریسون در نقش توماس کوری و نیکول کیدمن برنده جایزه اسکار در نقش آتلانا به صندلی کارگردانی بازمی‌گردند. . مارتین شورت، ستاره فیلم Only Murders in the Building نیز به عنوان صداپیشه Kingfish به بازیگران می پیوندد.

 

‘ فراری’

تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ ژانویه

مایکل مان، فیلمساز افسانه‌ای و نامزد جایزه اسکار، هشت سال پس از بلک‌هت، با فیلم زندگی‌نامه‌ای فراری با بازی آدام درایور، نامزد جایزه اسکار، در نقش اصلی به سینما بازگشت. داستان فیلم در تابستان ۱۹۵۷ اتفاق می افتد و انزو فراری را در یک زمان بحرانی، حرفه ای و شخصی می بیند. زندگی عاشقانه او پیچیده است زیرا او بین همسرش لورا فراری (برنده جایزه آکادمی پنه لوپه کروز) و معشوقه اش لینا لاردی (شالین وودلی) جابجا می شود، او هنوز در غم از دست دادن پسرش دینو است و شرکتش در معرض خطر نابودی مالی است. . آخرین ساخته مان ممکن است آن گونه باشد که مخاطبان فیلم انتظار دارند، برخلاف آنچه شما فکر می کنید، این فیلم شباهت بسیار کمی با فورد علیه فراری دارد. اما اجرای پویا و قانع کننده مان از داستان و همچنین اجرای باورنکردنی کروز که ارزش این جریان را دارد.

 

‘آرزو کردن’

تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ ژانویه

آرزو جدیدترین افسانه متحرک استودیو انیمیشن والت دیزنی است و جشن صدمین سالگرد تاسیس این استودیو با تعداد زیادی ایستر اگ و کنایه هایی به برخی از نمادین ترین فیلم های آن است. آریانا دبوز، برنده جایزه اسکار، صداپیشگی اشا، یک جوان ۱۷ ساله را به عهده می گیرد که به او فرصت یک عمر داده می شود تا شاگرد پادشاه مگنیفیکو (کریس پاین) در برآوردن خواسته های مردم شود. با این حال، جهان بینی آشا وقتی از نیت واقعی ماگنیفیکو مطلع می شود، از هم می پاشد و باعث می شود که از نقش خود فرار کند و به ستاره های آسمان التماس کند. هنگامی که یک ستاره زنده و جادویی از آسمان سقوط می کند، آشا باید دوست و خانواده خود را جمع کند تا پادشاه Magnifico و راه های شیطانی او را سرنگون کند. Wish با ترکیبی متمایز از انیمیشن های سه بعدی و آبرنگ، موسیقی متن جذاب و شخصیت های دوست داشتنی، مطمئناً نسل جوان طرفداران پرنسس دیزنی را خوشحال می کند.

 

‘مهاجرت’

تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ ژانویه

Illumination، استودیوی انیمیشن پشت فیلم برادران سوپر ماریو و فرنچایزهایی مانند Despicable Me، Sing و The Secret Life of Pets، با اولین فیلم اصلی خود از سال ۲۰۱۶، با مهاجرت بازمی گردد. فیلم Migration به کارگردانی بنجامین رنر (ارنست و سلستین) نامزد جایزه اسکار و نویسندگی مایک وایت، خالق نیلوفر سفید، خانواده اردکی را دنبال می کند که تصمیم می گیرند به تعطیلات نهایی بروند و خانه عجیب و غریب خود در نیو انگلند را پشت سر بگذارند و به جامائیکا پرواز کنند. با این حال، سفر آنها بدون چند مسیر انحرافی نیست، زیرا آنها به زودی در خیابان های پر هرج و مرج شهر نیویورک طی می شوند. با صداپیشگی همه ستاره که شامل کومیل نانجیانی (بیمار بزرگ)، الیزابت بنکس (بازی های گرسنگی)، آکوافینا (وداع)، کیگان-مایکل کی (کلید و پیل)، نامزد جایزه اسکار، کارول کین (کارول کین) می شود. کیمی اشمیت شکست ناپذیر) و دنی دویتو (بازگشت بتمن)، این انیمیشن کمدی برای کل خانواده سرگرم کننده است.

 

“شنای شبانه”

تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ ژانویه

Night Swim نشان‌دهنده جدیدترین همکاری بین بزرگان ترسناک جیسون بلوم و جیمز وان است که از موفقیت M3GAN لذت می‌برد. بر اساس این فیلم کوتاه، این فیلم ماوراء طبیعی خانواده جوانی را دنبال می‌کند که پس از اینکه پدرسالار، ری (وایت راسل)، به دلیل تشخیص ام‌اس مجبور به کناره‌گیری از حرفه بیسبال می‌شود، به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنند. بدون اینکه آنها بدانند، خانه جدید به ظاهر شادشان راز تاریکی را پنهان کرده است، زیرا مشخص می شود که استخر حیاط خلوت توسط نیروهای ماوراء طبیعی تسخیر شده است که شروع به شکار این خانواده بی گناه می کنند. کری کاندون، نامزد جایزه اسکار (The Banshees of Inisherin) در این فیلم که سهم نسبتاً خوبی از هیجان، لرز و ترس دارد، همبازی است.

 

جدید در نتفلیکس:

“شکارچیان بدلند”

دون لی با رزومه ای شامل Train to Busan، The Roundup و فیلم MCU Eternals به یکی از بزرگترین ستاره های سینما در کره جنوبی تبدیل شده است. آخرین وسیله نقلیه ستاره او فیلم اکشن پسا آخرالزمانی شکارچیان بدلند است که در آن او در نقش نام سان، شکارچی که در میان زمین های بایر یک سئول ویران شده می چرخد تا یک نوجوان ربوده شده را از دست دانشمند دیوانه ای که رهبر فرقه شده است، نجات دهد.

 

“آدم های زیر زمینی”

تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ ژانویه

نماد رپ اسنوپ داگ سرفصل کمدی ورزشی با رتبه R The Underdoggs است که این هفته به Prime Video می رود. اسنوپ در نقش Jaycen Jennings، یک بازیکن سابق NFL که برای جلوگیری از محکومیت به زندان موافقت می‌کند، مربی تیم فوتبال جوانان شود. جیسن در حالی که در ابتدا تمایلی نداشت، به زودی متوجه می‌شود که می‌تواند از کنسرت جدید خود به عنوان راهی برای راه‌اندازی مجدد حرفه‌اش استفاده کند و بار دیگر نامی برایش به ارمغان بیاورد. تیکا سامپتر (Sonic the Hedgehog)، مایک اپس (The UpShaws)، جورج لوپز (Blue Beetle) و اندرو شولز (شما مردم) همبازی هستند.

 

“ماموریت: غیرممکن – حساب مرده”

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۵ ژانویه

Mission: Impossible Dead Reckoning هفتمین قسمت از مجموعه جاسوسی محبوب تام کروز را نشان می‌دهد و اتان هانت و تیمش را با یک تهدید جهانی روبرو می‌کند، یک هوش مصنوعی خطرناک به نام Entity. Dead Reckoning تمام بدلکاری ها و اکشن های مرگباری را دارد که طرفداران از این فرنچایز انتظار داشتند، با چهره های بازگشتی زیادی که در کنار کروز بازی می کنند، از جمله وینگ ریمز در نقش لوتر استیکل، سایمون پگ در نقش بنجی دان، ربکا فرگوسن در نقش ایلسا فاوست، ونسا کربی. در نقش آلانا میتسوپولیس و هنری چرنی در نقش یوجین کیتریج. نام های جدیدی که به این فرنچایز پیوستند عبارتند از هیلی آتول در نقش گریس، سای مورالس در نقش گابریل، پوم کلمنتیف در نقش پاریس، شی ویگام در نقش جاسپر بریگز، کری الوز در نقش دنلینگر و گرگ تارزان دیویس در نقش دگا. 

 

“تو به احساسات من صدمه زدی”

تاریخ انتشار: جمعه، ۲۶ ژانویه (از طریق Paramount+ با Showtime)

جولیا لوئیس-دریفوس با نویسنده/کارگردان نیکول هولوفسنر در درام تحت حمایت A24 به احساسات من صدمه می زنی دوباره می آید. لویی-دریفوس در نقش بث، خاطره نویس و معلم نویسندگی خلاق که امیدوار است اولین رمان خود را منتشر کند، بازی می کند. ازدواج به ظاهر خوشحال او با دان (توبیاس منزیس) وقتی متوجه می شود که دان به او دروغ گفته است و رمان بث را دوست ندارد، به یک حلقه تبدیل می شود. You Hurt My Feelings یک نگاه مرتبط، صادقانه و بسیار خنده دار به ازدواج و روابط است که آن را به یکی از کم ارزش ترین فیلم های سال ۲۰۲۳ تبدیل کرده است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح