کد خبر : 208843
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 22:35

پنج افسانه کروم برتر از بین رفتند

پنج افسانه کروم برتر از بین رفتند

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از پیتیان با استفاده از پنج افسانه برتر در مورد Chrome. گاهی اوقات بهترین راه برای برطرف کردن افسانه ، شروع با یک مثال مشخص است. در اینجا یک مثال عالی از مشتری که با آن کار کرده ایم آورده شده است: QAD

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از پیتیان با استفاده از پنج افسانه برتر در مورد Chrome. گاهی اوقات بهترین راه برای برطرف کردن افسانه ، شروع با یک مثال مشخص است. در اینجا یک مثال عالی از مشتری که با آن کار کرده ایم آورده شده است: QAD Inc. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی و نرم افزار شرکت های مرتبط را برای شرکت های تولید کننده ارائه می دهد. 

QAD با استفاده از پیکسل های پیکسل و اتخاذ چنگ زدن و رفتن با Chrome Enterprise ، کارمندان خود را به صورت آنلاین سریعتر کرد ، بهره وری خود را افزایش داد ، تقریباً خرابی را از بین برد و امنیت را افزایش داد. Chrome Enterprise درست مانند QAD یک مورد استفاده عالی را برای طیف گسترده ای از مشتریان ما ایجاد می کند. اما غالباً وقتی در مورد Chrome با افراد ناشناس صحبت می کنیم ، قبل از اینکه حتی به مورد استفاده برسیم ، زمان زیادی را صرف پاکسازی سردرگمی می کنیم. ما سؤالاتی مانند “آیا ما فقط در مورد یک مرورگر وب صحبت می کنیم؟” 

 

“آیا کروم حتی با کمبود [امنیت ، مدیریت ، پر کردن خالی] برای تجارت من کار می کند؟” اطلاعات غلط زیادی وجود دارد که دقیقاً در اطراف Chrome قرار دارد و چه چیزی قادر است. ما اینجا هستیم تا چند مورد را برای شما پاک کنیم. بیایید از همان ابتدا شروع کنیم (فکر می کنیم مکان بسیار خوبی برای شروع است) – با تعریف آنچه در مورد آن صحبت می کنیم. ۱) Chromebooks نوعی رایانه ای است که برای کمک به شما در انجام سریعتر و آسانتر کارها طراحی شده است.

 

 آنها Chrome OS ، یک سیستم عامل که دارای فضای ذخیره سازی ابری است ، بهترین لایه های امنیتی داخلی و چندین امنیت Google است. ۲) Google Chrome Enterprise راه حل محور تجارت برای دستگاه های Chrome ، مرورگر Chrome و سیستم عامل Chrome است. Chrome Enterprise ابزارهای مدیریتی مبتنی بر ابر ، ادغام با محصولات شخص ثالث و پشتیبانی ۲۴/۷ از مدیران فناوری اطلاعات را ارائه می دهد. در اینجا ما پنج افسانه متداول کروم را که با آنها روبرو می شویم ، از بین می بریم:

 

افسانه شماره ۱: “آیا کروم واقعاً فقط یک مرورگر فانتزی نیست؟”

 

اگر از Chrome به عنوان یک مرورگر اینترنت فکر می کنید ، دست خود را بالا ببرید. اگرچه مرورگر Chrome ابزاری عالی است که در Chromebooks استفاده می شود ، اما Chrome بسیار بیشتر از این است. Chrome Os یک سیستم عامل سبک ابر ابر است که در حدود چهار ستون ساخته شده است: سرعت ، امنیت ، سادگی و سهمیه. بنابراین ، در حالی که Chromebooks از مرورگر Chrome برای اجرای WebApps مورد علاقه خود استفاده می کند ، آنها هنوز هم می توانند با استفاده از برنامه های Android بهینه شده Chrome برای Microsoft 365 ، Linux ، Adobe Acrobat و موارد دیگر ، برنامه های محلی را روی دستگاه شما اجرا کنند. و Chrome Enterprise با ترکیب نقاط قوت دستگاه های Chrome (مانند Chromebooks و پیکسل های ذکر شده در بالا) ، مرورگر Chrome و سیستم عامل Chrome ، نیازهای تجاری را برآورده می کند.

 

افسانه شماره ۲: “محافظت از ویروس Chromebook – Chromebooks امن نیستند”

Google Chrome که به طور گسترده ترین سیستم عامل در نظر گرفته می شود ، Google Chrome در هر سطح امنیتی ساخته شده است تا بتواند از پایان به پایان برسد. از به روزرسانی های اتوماتیک و ماسهبازی ،* گرفته تا بوت تأیید شده ، ** رمزگذاری داده ها و حالت بازیابی ، سیستم عامل Chrome می تواند به طور ایمن از کارمندان در سراسر شرکت پشتیبانی کند. یک فرآیند بررسی مورد نیاز برای کلیه برنامه ها و برنامه ها وجود دارد ، و محافظت از فقط خواندنی به این معنی است که برنامه ها و برنامه های نصب شده نمی توانند سیستم عامل Chromebook را تغییر دهند. در حقیقت ، کاربران Chrome نیازی به حفظ محافظت از ویروس و سایر اشتراک های نرم افزاری امنیتی پایانی ندارند ، زیرا سیستم عامل Chrome از تهدیدات امنیتی همه به تنهایی محافظت می کند ، و آنها را تعمیر می کند. آیا نمی خواهید حرف ما را برای آن بیان کنیم؟ کوین میتنیک در مورد امنیت سیستم عامل Chrome گفت: این چیزی است که هکر سابق FBI می خواست:

“من از هیچ سیستم عامل ایمن نمی دانم. در هشت سال گذشته ، من در آزمایش نفوذ در همه آنها ۱۰۰ درصد موفقیت داشته ام. صبر کنید ، Chromeos ، Chromeos به دلیل بردار حمله بسیار محدود ، امن ترین است – فقط چیزی برای بهره برداری وجود ندارد. “

*Sandboxing – هرگونه حمله را به یک سطح محدود جدا می کند. ** بوت تأیید شده – مانع از بوت شدن یک دستگاه دستکاری شده می شود.

 

افسانه شماره ۳: “Chromebooks فقط وقتی آنلاین هستند کار می کنند”

 

در حقیقت ، مانند سایر لپ تاپ ها ، گزینه های مختلفی برای کارگران وجود دارد که بدون دسترسی به اینترنت تولید کنند. Chromebook ها دسترسی آفلاین به Gmail ، تقویم ، درایو ، اسناد ، برگه ها و تعدادی از برنامه های Chrome و Android با قابلیت آفلاین را ارائه می دهند. بعلاوه ، زیرا این یک سیستم عامل مبتنی بر ابر است ، هر تغییری که در این برنامه ها ایجاد می کنید ، دفعه بعد که به اینترنت متصل می شوید ، به طور خودکار همگام سازی می کنید ، بنابراین لازم نیست نگران کنترل نسخه باشید. و البته ، همیشه گزینه ای برای اتصال Chromebook شما وجود دارد. اتصال به اینترنت از طریق داده های تلفن همراه خود.

 

افسانه شماره ۴: “Chromebooks نمی تواند برنامه های میراث را اجرا کند”

 

شاید شما سفر خود را به سمت ابر شروع کرده اید ، اما هنوز چند برنامه میراث داخلی را اجرا می کنید. لازم نیست صبر کنید تا همه این برنامه ها را به ابر منتقل کنید تا از سرعت ، سادگی ، امنیت و سهمیه سیستم عامل Chrome استفاده کنید. بسیاری از سازمان ها از راه حل های زیرساخت دسک تاپ مجازی (VDI) استفاده می کنند تا کاربران نهایی به برنامه های میراث دسترسی پیدا کنند. Chrome با ارائه دهندگان برتر VDI از جمله Citrix ، VMware و Amazon Workspaces ادغام می شود و در واقع راه حل های VDI اغلب به دلیل سیستم عامل سبک و افزایش امنیت بسیار سریعتر در Chromebook اجرا می شوند. پشتیبانی از VPN و SSO (تک علامت روشن) همچنین دسترسی آسان و یکپارچه به منابع سازمانی موجود را فراهم می کند.

 

افسانه شماره ۵: “Chrome نمی تواند نیازهای سطح شرکت را برآورده کند”

 

ما افسانه های بزرگی را در مورد Chromebooks رد کرده ایم ، اما شاید شما هنوز در مورد مدیریت هر دستگاه در سطح شرکت مطمئن نیستید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که تمام نرم افزارهای مناسب نصب شده است و کاربران را از نصب نرم افزار مضر یا دسترسی به مواردی که لازم نیست ، جلوگیری می کنید. اینجاست که Chromebooks و Chrome Enterprise خیلی خوب با هم کار می کنند.

 

شرکت Chrome و مدیریت دستگاه

مشتریان شرکت می توانند با استفاده از مدیریت Chrome Enterprise ، کل ناوگان Chromebooks خود را از یک کنسول مدیریت ابر واحد مدیریت کنند. این کنسول شامل ۲۰۰+ سیاست مدیریت است. این موارد شامل خط مشی هایی است که کاربران خاص را در دستگاه ها دنبال می کنند و مواردی که مخصوص یک دستگاه (های) است. در مورد QAD ، برنامه وام گیرنده صفر با از بین بردن نیاز به آن برای استقرار دستگاه ها یک به یک ، مدیریت دستگاه را کاهش داد. برنامه Grab and Go به طور خودکار وضعیت وام Chromebook را ردیابی می کند – هیچ برنامه ردیابی دارایی یا صفحه گسترده لازم نیست. و به محض ورود به دستگاه ، کاربران بلافاصله به برنامه ها و ابزارهای مورد نیاز برای کار دسترسی دارند.

امنیت

Google همچنین امنیت را به یک تمرکز عمده تبدیل می کند ، همانطور که توسط ابزارهایی مانند پیشگیری از سرقت و محافظت از داده های پیشرفته مشهود است. همچنین می توان از راه دور یک دستگاه گمشده یا سرقت شده را غیرفعال کرد. یکی دیگر از مزایای اصلی Chromebooks نسبت به رقبای خود ، به روزرسانی های سریع و آسان است. اینها مزایای مختلفی را ارائه می دهند:

 

  • همیشه آماده استفاده است – کاربران هرگونه خرابی را تجربه نمی کنند زیرا به روزرسانی ها در پس زمینه اتفاق می افتد.
  • به طور مداوم به روز-کاربران مجبور نیستند سریع را بپذیرند. به روزرسانی ها به صورت خودکار و یکپارچه اتفاق می افتد.
  • دائماً در حال بهبود است-گوگل به روزرسانی های منظم در یک برنامه شش هفته ای ارائه می دهد و بلافاصله به هرگونه امنیت امنیتی می پردازد.

 

آیا افسانه کروم دیگری دارید که می خواهید به سمت ما پرتاب کنید؟ علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید؟ به ما فریاد بزنید تا در مورد چگونگی استفاده شرکت شما از سرعت ، امنیت ، سادگی و سهمیه سیستم عامل Chrome استفاده کنیم. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح