کد خبر : 117012
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 21:28

کمبود تابوت در اکوادور

کمبود تابوت در اکوادور

همزمان با بحران همه‌گیریِ بیماری کووید-۱۹، اکوادور نیز با کمبود تابوت مواجه شده است. به گزارش ایسنا، افزایش موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-۱۹ در اکوادور یکی از بزرگترین شهرهای این کشور را با کمبود تابوت مواجه و مردم محلی را مجبور ساخته تا به استفاده از کارتن برای دفن قربانیان این بیماری

کمبود تابوت در اکوادور

همزمان با بحران همه‌گیریِ بیماری کووید-۱۹، اکوادور نیز با کمبود تابوت مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، افزایش موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-۱۹ در اکوادور یکی از بزرگترین شهرهای این کشور را با کمبود تابوت مواجه و مردم محلی را مجبور ساخته تا به استفاده از کارتن برای دفن قربانیان این بیماری متوسل شوند.

مقامات محلی در شهر “گوایاکیل” اعلام کردند: ۱۰۰۰ تابوت تهیه شده از کارتن های فشرده شده از طرف تولیدکنندگان محلی اهدا و به قبرستان ها ارسال شده است.

گفته شده تابوتی در این شهر وجود ندارد یا قیمت آن بسیار بالاست. در حال حاضر ارزانترین تابوت حدود ۴۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش جاکارتاپست، همچنین منع رفت و آمد در این شهر موجب کمبود مواد خام اولیه همچون چوب و فلز برای تولید تابوت شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح