کد خبر : 208871
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 13:27

گورمن: اپل برای مدت کوتاهی توسعه iOS 18، macOS 15 را به تعویق انداخت

گورمن: اپل برای مدت کوتاهی توسعه iOS 18، macOS 15 را به تعویق انداخت

به گزارش نیوز آرشیو و به نقل از گسمارنا مارک گورمن در گزارش خود برای بلومبرگ فاش کرد که اپل کار روی iOS 18، macOS 15، watchOS 11 و tvOS 18 را متوقف کرده است. به تأخیر در توسعه نیاز بود زیرا تیم نرم‌افزار وظیفه رسیدگی به اشکالات نرم‌افزار نسل فعلی آیفون، آی‌پد، ابزارهای پوشیدنی،

Gurman: Apple briefly delays development of iOS 18, macOS 15

به گزارش نیوز آرشیو و به نقل از گسمارنا مارک گورمن در گزارش خود برای بلومبرگ فاش کرد که اپل کار روی iOS 18، macOS 15، watchOS 11 و tvOS 18 را متوقف کرده است. به تأخیر در توسعه نیاز بود زیرا تیم نرم‌افزار وظیفه رسیدگی به اشکالات نرم‌افزار نسل فعلی آیفون، آی‌پد، ابزارهای پوشیدنی، تلویزیون‌ها و مک‌ها را بر عهده داشت.

به کارمندان کوپرتینو گفته شد که کار روی نسخه‌های بعدی را متوقف کنند و مهندسان مجبور شدند دوباره بر رفع نقص‌های فعلی و افزایش عملکرد نرم‌افزار تمرکز کنند.

گورمن: اپل برای مدت کوتاهی توسعه iOS 18، macOS 15 را به تعویق انداخت
کریگ فدریگی، معاون ارشد و مدیر نرم افزار اپل در چند سال گذشته برای اطمینان از رفع اشکالات نرم افزاری کار کرده است، به این معنی که برخی از محصولات آینده باید متوقف شوند. منابعی که با Gurman صحبت کردند گفتند که تیم مهندسی نرم افزار تحت مدیریت فدریگی باگ های زیادی را پیدا کردند که در طول آزمایش داخلی نادیده گرفته شدند.

این مکث تنها چند روز ادامه خواهد داشت و انتظار می رود اپل تا پایان این هفته به مسیر توسعه بازگردد. ماه گذشته، اولین نسخه های M1 iOS 18، iPadOS 18 و macOS 15 تکمیل شد، اما توسعه بیشتر متوقف شد.

نسخه iOS 17.4 در ماه مارس به عنوان آخرین به روز رسانی اصلی برای نسخه های فعلی انتظار می رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح