کد خبر : 204082
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 1:29

قصد خرید بک لینک دارید؟ راهنمای ۲۰۲۲ که باید بخوانید

قصد خرید بک لینک دارید؟ راهنمای ۲۰۲۲ که باید بخوانید

این مقاله راهنمای خرید لینک است. در آن با فرآیند خرید لینک، نحوه خرید بک لینک سئو، محل خرید لینک و هزینه خرید بک لینک  بیشتر آشنا خواهید شد. بنابراین، به خواندن ادامه دهید! خرید بک لینک چیست؟ اگر به دنبال خرید بک لینک های با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، ابتدا باید فرآیند

این مقاله راهنمای خرید لینک است. در آن با فرآیند خرید لینک، نحوه خرید بک لینک سئو، محل خرید لینک و هزینه خرید بک لینک  بیشتر آشنا خواهید شد.

بنابراین، به خواندن ادامه دهید!

خرید بک لینک چیست؟
اگر به دنبال خرید بک لینک های با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، ابتدا باید فرآیند خرید بک لینک و اینکه واقعا چیست را بدانید.

چرا باید به خرید لینک فکر کنید؟

شما می توانید استدلال کنید که دلیل اصلی اینکه چرا می خواهید بک لینک بخرید این است که همه بچه های باحال این کار را انجام می دهند، اما این تنها دلیلی نیست که شما باید تصمیم به خرید بک لینک با کیفیت بگیرید.

دلایل دیگر خرید بک لینک به شرح زیر است:

تعداد فزاینده ای از شرکت ها در حال خرید بک لینک هستند، اکنون بیش از هر زمان دیگری. و این ممکن است شامل رقبای شما نیز شود
استراتژی‌های ایجاد لینک کلاه سفید مانند گسترش وبلاگ‌نویسان و ارسال مهمان توسط شرکت‌هایی با هر اندازه استفاده می‌شود.
همانطور که هزینه خرید بک لینک افزایش می یابد، تعداد شرکت هایی که خرید می کنند و برای وارد کردن آن به داخل خانه تلاش می کنند، افزایش می یابد.
به طور کلی، شایان ذکر است/تکرار این واقعیت است که هنگام خرید بک لینک ها چیزهای زیادی تغییر کرده است، با بزرگترین تغییر این واقعیت است که الگوریتم های گوگل در کشف بک لینک هایی که مرتبط و نامربوط هستند بسیار هوشمند می شوند.

بنابراین، تا آنجا که می‌خواهید بک لینک‌های باکیفیت بخرید تا رأی‌های مثبت را در وب‌سایت خود افزایش دهید، باید مراقب باشید زیرا نمی‌توانید هر لینکی را خریداری کنید و انتظار موفقیت را داشته باشید.

اما این همه ماجرا نیست. در صورت انتخاب آژانس سئو اشتباه، خطر درگیر شدن در ساخت لینک کلاه سیاه وجود دارد. با این کار، در نهایت لینک هایی با کیفیت پایین به سایت خود دریافت می کنید.

این یک خطر بزرگ است، و اگر گوگل تشخیص دهد که شما لینک های پولی با کیفیت پایین دریافت کرده اید، می توانید به راحتی به دلیل نقض دستورالعمل های گوگل جریمه شوید.

اگرچه ترسناک و گیج کننده است، اما باید به این روش فکر کنید – صرف نظر از رویکردی که برای دریافت بک لینک ها به وب سایت خود استفاده می کنید، شما همچنان در حال خرید لینک ها هستید، به هر صورت.

بنابراین، برای اینکه بتوانید بهترین بک لینک ها را به روش درست پیدا کنید، باید در مورد آن هوشمند باشید و این راهنما را دنبال کنید.

و حتی وقتی گوگل در فهمیدن اینکه چگونه شرکت های مختلف بک لینک ها یا لینک های خریداری شده را خریداری می کنند هوشمندتر می شود، حقیقت این است که اگر بتواند مرتبط بودن را بیابد، گوگل به راحتی از ابزارهایی که از طریق آنها بک لینک ها را دریافت کرده اید چشم پوشی می کند.

جدا از خطر جریمه گوگل، دلایل دیگری برای خرید لینک ها عبارتند از:

دسترسی آسان – دسترسی به وب‌سایت‌هایی که می‌خواهید لینک‌ها را به آن‌ها پیوند دهید، زمان و هزینه زیادی می‌طلبد، اما یافتن آژانس‌هایی که قبلاً با چنین سایت‌هایی ارتباط برقرار کرده‌اند و از طرف شما ارتباط برقرار می‌کنند، آسان‌تر است.

نتایج سریع‌تری دریافت می‌کنید – با فرآیند خرید لینک، پست‌های خود را در سایت‌های باکیفیت برتری که سریع‌تر از لینک‌ها عبور می‌کنند منتشر می‌کنید.

مزیت رقابتی – رقبای شما نیز این کار را انجام می دهند، و این امر معمول است که وب سایت ها لینک بیلدینگ را به آژانس ها منتقل کنند.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید بک لینک باید در نظر داشته باشید این است که مهمترین ویژگی بک لینک ها مرتبط بودن لینک است.

این بدان معنی است که شما باید بک لینک هایی را خریداری کنید که بیشترین ارتباط را با وب سایت شما دارند.

در نهایت، گوگل به کیفیت و مرتبط بودن لینک ها اهمیت می دهد، به همین دلیل است که اغلب وب سایت هایی که لینک های نامربوط، اسپم و بی کیفیت دارند، اغلب آنهایی هستند که توسط گوگل جریمه می شوند. بنابراین، اگر از این سه نوع پیوند اجتناب کنید، در سمت اشتباه گوگل قرار نخواهید گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح