کد خبر : 208865
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 15:39

SEC در حال رد شکایت علیه برد گارلینگ هاوس و کریس لارسن از ریپل است.

SEC در حال رد شکایت علیه برد گارلینگ هاوس و کریس لارسن از ریپل است.

به گزارش نیوز آرشیو و به نقل از کوین تلگراف وکلای نمایندگی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کردند که به دنبال رد همه ادعاها علیه برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل و کریس لارسن، رئیس اجرایی شرکت خواهند بود. در یک پرونده در ۱۹ اکتبر در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه

SEC moves to dismiss lawsuit against Ripple’s Brad Garlinghouse and Chris Larsen

به گزارش نیوز آرشیو و به نقل از کوین تلگراف وکلای نمایندگی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کردند که به دنبال رد همه ادعاها علیه برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل و کریس لارسن، رئیس اجرایی شرکت خواهند بود.

در یک پرونده در ۱۹ اکتبر در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک، SEC به دادگاه اطلاع داد که طرفین درگیر در پرونده خود علیه ریپل “با پیش داوری اخراج را شرط کرده اند” و پیشنهاد کرد که نیازی به برنامه ریزی برای آینده وجود ندارد. آزمایش. در این پرونده ذکر نشده است که SEC پرونده مدنی خود علیه خود ریپل را که اولین بار در سال ۲۰۲۰ تشکیل شده بود، انصراف داده است.

SEC و Ripple قصد دارند با توجه به موضوع معلق پرونده – چه راه حل هایی علیه Ripple برای نقض بخش ۵ آن در رابطه با فروش نهادی XRP آن، یک برنامه توجیهی بالقوه را ملاقات کرده و با آنها مشورت کنند – و محترمانه تا نوامبر درخواست کنند. ۹، ۲۰۲۳، چنین برنامه زمانی را به دیوان پیشنهاد کند یا در صورت عدم توافق طرفین، به دنبال یک برنامه توجیهی از دادگاه بر اساس اعتراض باشد.»

در پاسخ به این پرونده، استوارت آلدئورتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، این اقدام را “تسلیم شدن توسط SEC” به جای تسویه حساب خواند. این شرکت ارز دیجیتال بیانیه ای منتشر کرد که در آن از تصمیم SEC به عنوان یک “تسلیم خیره کننده” یاد کرد.

گارلینگ هاوس در ۱۹ اکتبر در X (توئیتر سابق) گفت: «من و کریس […] در تلاشی بی‌رحمانه برای نابود کردن ما و شرکتی که شخصاً برای ساختن آن تلاش کرده‌اند، هدف قرار گرفتیم». پست.

اقدامات SEC در مورد Ripple در دسامبر ۲۰۲۰ آغاز شد، زمانی که کمیسیون شکایتی علیه Garlinghouse، Larsen و این شرکت عمدتاً به دلیل فروش توکن های XRP آن، که کمیسیون همچنین ادعا کرد که اوراق بهادار هستند، تنظیم کرد. در ماه جولای، یک قاضی فدرال حکم داد که XRP وقتی به سرمایه گذاران خرد فروخته می شود، یک اوراق بهادار نیست.

مشخص نیست که چرا SEC پس از تقریباً سه سال، با محاکمه ای که قرار است در آوریل ۲۰۲۴ آغاز شود، تصمیم گرفت اتهامات را کنار بگذارد. کاترین کرک پاتریک، مدیر ارشد حقوقی Cboe Digital، حدس زد که انصراف از شکایت علیه گارلینگ هاوس و لارسن می تواند برنامه های SEC را پیشنهاد کند. برای اعتراض به تصمیم دادگاه در مورد XRP به عنوان یک امنیت – چیزی که او گفت باید تا پایان محاکمه صبر می کرد.

SEC پرونده های معلق دیگری نیز علیه چهره های برجسته در فضای رمزنگاری دارد، از جمله مدیر عامل سابق سلسیوس الکس ماشینسکی و همچنین مدیر عامل سابق FTX سام بنکمن-فرید. محاکمه جنایی Mashinsky قرار است در سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز شود، در حالی که انتظار می رود محاکمه Bankman-Fried در ۲۶ اکتبر از سر گرفته شود. کمیسیون همچنین شکایت های مدنی را علیه صرافی های رمزنگاری Binance و Coinbase تنظیم کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس فارسي و انگليسي

بهترین قیمت، خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح